יום שישי, 15 בינואר 2016

הסכם גירושין - המידע למתגרשים

 
סיום הקשר הזוגי המוסדי עשוי לעבור דרך שני ערוצים – בית הדין הרבני או בית הדין לענייני משפחה. בין כתלי ערכאות משפטיות אלו עשויים השופטים להכריע בגין מחלוקות שונות שיש בין בני הזוג או לאשר הסכם שהוכן ונחתם על ידם מבעוד מועד. הסכם זה קרוי הסכם גירושין והוא מהווה את הדרך ה- "ידידותית" ביותר להתגרש. בשורות הקרובות נבין מדוע, מה הוא כולל ולמה כדאי לפנות אל עורך דין דיני משפחה בהקדם.

להתגרש על הצד הטוב ביותר

בתי הדין הרבניים ובתי המשפט בתחום הגירושין נועדו לאשר הסכמים קיימים או להכריע בדינם של זוגות שנתגלתה אצלם מחלוקת קשה. כאשר ערכאות אלו מכריעות, הדבר מהווה פעולה חד-צדדית מצדן ועל מנת לשנות את הגזירה יש לערער ולהוציא סכומים נוספים על הייצוג. כמובן שעל כל זאת ועוד יש להוסיף את עוגמות הנפש והדיונים הארוכים והמתישים והרי לכם מתכון מנצח לעיכוב פיזי-כלכלי-נפשי-רגשי לעומת יציאה מהירה לחופשי. הדרך למנוע זאת מראש היא באמצעות הסכם גירושין. מדובר בהסכם שנערך בין בני הזוג עוד בטרם ההגעה לבית המשפט והוא יכול להיערך בתיווך עורכי דין גירושין נפרדים או עורך דין גירושין יחיד ומשותף לשניהם. בתהליך זה עובר עורך הדין על הסעיפים החשובים ביותר הקשורים לפירוק התא המשפחתי ויחד עם הצדדים מנוסחים הצעדים בצורה שתטיב עימם. תהליך זה קרוי לעיתים גם גישור, במיוחד כאשר ישנו צורך בפתרונות יצירתיים שיעזרו לשני בני הזוג לחוש כי הם הפסידו בחלק והרוויחו בחלק אחר כך שהרצון "לצאת לקרב" איתנים בבית המשפט לא יעלה.

מה כולל הסכם הגירושין?

הסכם הגירושין כולל את כל הסעיפים שקשורים לפירוק התא המשפחתי והעתיד של כל המעורבים, במקרה וישנם ילדים. הסכם טיפוסי יכלול את חלוקת הנכסים, המזומנים, הסדרי הירושה, מזונות האישה והילדים, הסדרי ראייה, זכויות סוציאליות, הסדר תשלומי חובות ועוד. ברוב המוחץ של המקרים מוותרת האישה בחתימתה על ההסכם גם על כתובתה ועל כל דרישה אחרת. חשוב לציין כי הסכם הגירושין הינו בעל תוקף רק לאחר אישורו בבית משפט. ניתן לערוך מחדש הסכם שאושר בבית המשפט אך רק לאחר פנייה בכתב אל בית המשפט בבקשה לשינוי, וזאת כמובן על ידי עורך דין לענייני משפחה שבקיא בעניינכם.

2 תגובות:

  1. שמי אֱלִישֶׁבַע דָּוִד, אני בא מתל אביב ,, אבל אני עובר לסקוטלנד עם בעלי, אני רוצה לחלוק את החדשות הטובות על חיי עם כולם ועם אלה הזקוקים לעזרה בנישואין / יחסים. סבלתי במשך שש שנים, בעלי עזב אותי והמשכתי ללדת אישה נוספת רק בגלל שהמשפחה שלו לא אהבה אותי, ובגלל שלא יכולתי לתת לו תינוק, בכיתי שבע שנים כי בעלי התגרש ממני. חיפשתי את הכישוף שהענן עזר לי ברשת פגשתי כל כך הרבה קוסמים, כולם גייסו כסף בלי לעזור לי, אבל ב -3 באוגוסט 2019 ראיתי תרומה מקוונת של קוסם טוב בשם דריגבינוביה. החלטתי ליצור איתו קשר כשקשרתי איתו, הוא אמר לי שהבעיה שלי נפתרה כי יצרתי איתו קשר, אמרתי לו את כל הבעיה שלי והוא הבטיח לעזור לי להחזיר את בעלי. דריגבינוביה הורה לי והראה לי מה לעשות אז אני עוקב אחר כל ההוראות ועושה את מה שהוא ביקש ממני לעשות אחרי שלושה ימים הוא אמר לי שבעלי יתקשר אלי לפני שאני ישן באותו יום ומתנצל. ברגע שהוא סיפר לי הכל, בעלי התקשר אלי וביקש שאחזור אליו אחרי שש שנות גירושין. היום אני חולק את המסר הזה כי אני רוצה שהעולם יידע וזו עבודה טובה, ואני גם שמח מאוד להיות בהריון ולמי מכם שזקוקים לעזרה, בעיות בעבודה או קידום צרו קשר עם Drigbinovia עוד היום ופתרו את הבעיה שלכם כאן הוא דואר אלקטרוני: doctorigbinovia93@gmail.com או whatsapp לו בטלפון 2348144480768+ אני מבטיח לך שהבעיה שלך תיפתר

    השבמחק
  2. חברים של יום טוב, קוראים לי אנטוניו לורה מישראל, אני רופאה במקצועי מנתח, אני בת 45, קרא בעיון את עדות חיי האמיתית כיצד החזרתי את האהבה לשעבר תוך יומיים של נרות נתח אהבה איות תפילה, יש לי כוונות טובות לחלוק את החדשות הטובות כאן כי אני יודע שמידע זה יעזור למישהו שקורא את זה כרגע לרפא לב שבור ולהשיב יחסי אהבה אבודים תוך יומיים. הסטוי שלי אולי דומה, הייתי נשוי לאנטוניו ארבע שנים, בחודש שעבר הוא נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, רציתי שהוא כל כך יחזור כי היה לנו שני ילדים קטנים יחד ואני כל כך אוהבת אותו שאני לא יכולה לחיות בלעדיו, שאלתי אותו עם הכל, הבטחתי אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה שלי לעמיתי בעבודה, היא החברה הטובה שלי והיא ייעצה לי ליצור קשר עם מגהץ איות אהבה שיכול לעזור לי לאיית אהבה, אבל אני מהסוג שלעולם לא חשב שחלק מאיות אהבה קיים או יכול לעבוד, לא הייתה לי ברירה אלא לנסות, שלחתי בדוא"ל את כתובת הדוא"ל ליצירת קשר עם ערוץ האיות שהיא נתנה לי וכמה מוניטות אחרי שקיבלתי תגובה. ד"ר אדודווה אמר לי שהוא יכול לעזור לי להחזיר את בעלי, זה היה אין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימי עבודה, עקבתי בקפידה אחר כל ההוראות שלו על מה לעשות בביתי במהלך תפילת איות אהבה באמצע הלילה. אודודואה השיק חלק לאיות של כתיב אהבה ובאופן מפתיע כבר היום השני היה בסביבות השעה 06:00. בן זוגי לאהוב של בעלי התקשר אליי בטלפון הנייד שלי, הייתי כל כך מופתע כי בעלי סירב להתקשר אליי ולא שלח לי טקסט בשלושת השבועות האחרונים, פתאום הוא התקשר להתנצל בפני והוא אמר שהוא יחזור הביתה לבקר אותי והילדים שלי בקרוב. מאז אותו היום הראשון שהוא התקשר אליי, הוא התקשר אלי והתקשר אלי כל יום, היום הוא התקשר לענתי לשיחת הטלפון והוא אמר שוב שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאסלח ואחזור אליו כבן זוג אהבה, שהוא כל כך אוהב אותי. אני כל כך שמח ועד היום התחלנו לחיות יחד באושר כמשפחה אחת. תודתי העמוקה עוברת לד"ר אודודואה על כוחותיו המחוננים להחזיר את הנישואין השבורים ולהחזיר בן זוג לאהבה לשעבר תוך יומיים אהבה לאיות תפילה שעובדת. אני ממליץ עליו בכנות לכל מי שמחפש שיקום אהבה דחוף (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    השבמחק