יום שני, 19 באוקטובר 2015

עשה ואל תעשה בעת בחירת עורך דין גירושין

 
אם החלטתם להתגרש, כדאי מאוד שתבחרו בצורה מושכלת עורך דין גירושין שיוכל לסיים עבורכם את התהליך בצורה המהירה ביותר והטובה ביותר האפשרית. כדי לקבל החלטה זו, אנו מגישים לכם 6 כללי עשה ואל תעשה בעת בחירת עורך דין לענייני גירושין.

המלצות

אל תעשה: אל תסמוך על המלצות של מכרים וקרובים. אנשים רבים נוטים להמליץ על עורכי דין ששמעו עליהם בלבד, ללא היכרות אישית, או בגלל שירות טוב שקיבלו, על אף שאינו קשור לגירושין.
עשה: קבל הצעות שונות מעורכי דין שונים לענייני גירושין ובחן את הגישה שלהם, את האסטרטגיה המוצעת ואת מידת הכימיה שלך איתם.

החיפזון מן השטן

אל תעשה: אל תמהר לחתום על הסכם על עורך הדין הראשון שתפגוש.
עשה: כמו בכל תחום אחר, גם בתחום עורך דין גירושים כדאי לערוך סקר שוק, להיפגש עם מספר עורכי דין ולקבל הצעות שונות ביניהן תוכל להשוות. 

התאמה

אל תעשה: אל תחשוב שכל עורכי הדין זהים זה לזה בכישוריהם, יכולתם או ניסיונם, ואל תחשוב שכל מקרי הגירושין זהים זה לזה במורכבותכם.
עשה: בדוק מהם הצרכים שלך, ומצא את עורך הדין שיוכל לשרת את צרכיך ומטרותיך בצורה הטובה ביותר.
פרסום ומוניטין

אל תעשה: אל תעדיף עורך דין המפורסם בשל קרבתו לסבלריטאים שונים.
עשה: העדף עורך דין גירושין הידוע בזכות ההישגים שלו בתחום המשפט והגירושין. 

מחיר

אל תעשה: אל תאמין שיקר הוא בהכרח הכי טוב. לפעמים המחיר נקבע לפי הערכת היכלות הכלכלית של הלקוח ולעיתים בגלל מוניטין כזה או אחר.
עשה: הבן כי ישנו קשר בין המחיר לאיכות אך לא תמיד זהו קשר ישיר. בדוק מה השירותים שעורך הדין מציע, את שיטות הניהול שלו ועוד, כיוון שאלה יכולים להוזיל את העלויות. בקש הצעת מחיר מפורטת בכתב.

תשלום

אל תעשה: אל תשלום על פגישת היכרות עם עורך דין. הפגישה אינה אמורה לעלות כסף, גם אם אינך שוכר את שירותיו בסופו של דבר.
עשה: עורך דין המבקש תשלום עבור פגישת היכרות הוא עורך דין ממנו כדאי להתרחק. התשלום יעשה רק לאחר חתימת החוזה, ובהתאם לתנאים שסוכמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה