יום רביעי, 20 בינואר 2016

החשיבות של עורך דין גירושין

 
מספר הזוגות שבוחרים לסיים את הקשר הזוגי המוסדי שלהם הולך ועולה בכל שנה. מאחר ותהליך זה חייב לעבור דרך בית המשפט או בית הדין הרבני, הרי שמדובר בהליך משפטי לכל עניין ודבר בו יש להסתייע בעורך דין מתאים על מנת לצלוח את הדרך בבטחה. עורך דין גירושין הוא איש המקצוע שעוסק בכך ולהלן תחומי אחריותו בתהליך.

חשיבות עורך הדין טרם ההחלטה

ההחלטה של אדם או בני זוג להתגרש אינה נובעת יש מאין ובוודאי שאינה מתבצעת כלאחר יד. קודמים להחלטה לבטים רבים שבהם חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע מתאים. עו"ד גירושין זמין לכל לקוח שמעוניין להתגרש בדיסקרטיות גמורה ומייעץ לו כיצד להתנהל בצורה הטובה ביותר. כך למשל עורך הדין יכול לייעץ לגבר או לאישה לפנות לבית דין זה ולא אחר (אזרחי או רבני), לבצע פעולות מסוימות טרם התהליך (כגון, אימות מעשה בגידה, הפקת מסמכי נכסים וחשבונות) ועוד. לעיתים רבות המסקנה עשויה להיות כי לא כדאי להיכנס לגירושין בשל אי בשלותם של תנאים כאלו ואחרים ועד להבשלתם, פשוט להתכונן.



ומה במקרה של החלטה משותפת?

כאשר בני זוג מגיעים לכדי החלטה משותפת של סיום הפרק הזוגי המוסדי ועושים זאת מרצון, תוך תיאום ציפיות מלא הדבר קרוי "גירושין בהסכמה" וזוהי הדרך ה- "טובה ביותר" להתגרש. בתהליך זה שני בני הזוג ניגשים אל עורך דין לענייני משפחה משותף או שני עורכי דין גירושין בנפרד ומנסחים את הסכם הגירושים בצורה המתאימה להם ביותר. הנושאים הנידונים הם המזונות, הסדרי הראייה, חלוקת הנכסים ועוד. לאחר ההסכמה והחתימה ניתן לגשת לבית המשפט או בית הדין הרבני ולאשר אותו שם. פעמים רבות בני זוג מתגרשים בוחרים עו"ד משפחה שלו ניסיון רב בגישור, על מנת לנסות לגשר על הפערים שנוצרים בין בני הזוג בתהליך מבחינה ערכית וכלכלית.

חשוב להדגיש כי ניתן לפנות אל עורך דין גירושין גם לפני הנישואין עצמם, או במקרים בהם בני הזוג כלל לא התחתנו (ידועים בציבור למשל). עורך הדין פשוט יעזור לבני הזוג לנסח הסכם ממון אשר יסדיר את כל ההתנהלות במקרה של פרידה, אך במצב הנוכחי בו היחסים טובים ללא אינטריגות ומעמס נפשי-רגשי קשה מידי.

2 תגובות:

  1. שמי אֱלִישֶׁבַע דָּוִד, אני בא מתל אביב ,, אבל אני עובר לסקוטלנד עם בעלי, אני רוצה לחלוק את החדשות הטובות על חיי עם כולם ועם אלה הזקוקים לעזרה בנישואין / יחסים. סבלתי במשך שש שנים, בעלי עזב אותי והמשכתי ללדת אישה נוספת רק בגלל שהמשפחה שלו לא אהבה אותי, ובגלל שלא יכולתי לתת לו תינוק, בכיתי שבע שנים כי בעלי התגרש ממני. חיפשתי את הכישוף שהענן עזר לי ברשת פגשתי כל כך הרבה קוסמים, כולם גייסו כסף בלי לעזור לי, אבל ב -3 באוגוסט 2019 ראיתי תרומה מקוונת של קוסם טוב בשם דריגבינוביה. החלטתי ליצור איתו קשר כשקשרתי איתו, הוא אמר לי שהבעיה שלי נפתרה כי יצרתי איתו קשר, אמרתי לו את כל הבעיה שלי והוא הבטיח לעזור לי להחזיר את בעלי. דריגבינוביה הורה לי והראה לי מה לעשות אז אני עוקב אחר כל ההוראות ועושה את מה שהוא ביקש ממני לעשות אחרי שלושה ימים הוא אמר לי שבעלי יתקשר אלי לפני שאני ישן באותו יום ומתנצל. ברגע שהוא סיפר לי הכל, בעלי התקשר אלי וביקש שאחזור אליו אחרי שש שנות גירושין. היום אני חולק את המסר הזה כי אני רוצה שהעולם יידע וזו עבודה טובה, ואני גם שמח מאוד להיות בהריון ולמי מכם שזקוקים לעזרה, בעיות בעבודה או קידום צרו קשר עם Drigbinovia עוד היום ופתרו את הבעיה שלכם כאן הוא דואר אלקטרוני: doctorigbinovia93@gmail.com או whatsapp לו בטלפון 2348144480768+ אני מבטיח לך שהבעיה שלך תיפתר

    השבמחק
  2. קראתי תגובה מקוונת של עיתונאית מבוססת ארצות הברית באמריקה חושפת כיצד היא מוצאת חבר (Mr.Right) חודשיים לאחר שהחבר שלה לשעבר נפרד.
    אני שולח הודעת דוא"ל ליצירת קשר עם אותו Oduduwa מכיוון שיש לי כוונות עוצמתיות אלה שהדברים יעבדו עבורי, האמנתי בעדויות שהן הוכחות מהחיים האמיתיים. הבנתי שזה יהיה טוב לשתף כאן כיוון שאני יודע שזה יעורר גם אחרים. התמזל מזלי להעתיק את איש הקשר של ד"ר דודודווה בפוסט תגובה בבלוג. היום אני מעיד בשמחה ובאושר לעולם ... זה אחד הרגע הכי משמח בחיי. אודודווה הכישוף האהבה הגדולה, ארגן כישוף מטעמי כדי להחלים את בעלי לשעבר עם כישוף הקסם שלו וכישוף הכנת האהבה.
    אני נשואה מעל 6 שנים וזה היה כל כך נורא כי בעלי ממש בוגד בי וחיפש גירושין, נפרדנו לפני 3 חודשים וחזרנו שוב אחרי כל כך הרבה מתחננות עם מתנות אהבה נחמדות.
    אני כל כך אוהבת את בעלי. לא יכולתי לעשות שום דבר כדי לפגוע בו או לגרום לו להרגיש יותר רע .. אני רק רציתי שהוא יחזור לאהוב אותי לנצח. היום שנינו חיים באושר ביחד. אני כל כך אוהבת אותו. העניין שלי הוא שהוא היה האהבה הראשונה שלי (לפחות ככה זה מרגיש).
    אני משמח ומודה לאיש הגדול הזה. בהתחלה חששתי מספק, אבל אני מנסה את זה וזה יעבוד לטובתי. אני בטוח שזה יעבוד גם לך, 100% בטוח.
    צרו עימו קשר באמצעות דוא"ל האישי שלו {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}
    יש לו את הכוחות לפתור את בעיות היחסים הבאות:
    * לחשי אהבה Win-Back אהוב לשעבר
    איות קסם הצלחה וקידום
    * קסם מזל - כוכב עסקים
    * מחלקות - חנות הגנה
    * רזולוציית קללה
    * טיהור רוחני
    * קסם פוריות - פירות נשים לתינוק משלך
    * מגילת גזרות, איות בוטיקי איות ומשחקי WIN-WAMES
    האינטרנט באמת עוזר רבות במתן פיתרון מהיר ודחוף לבעיות חיים.
    {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}

    השבמחק